weheartit

 Siinä vähän silmäniloa leidit! ;D

Ahh kuola valuu ku katon Matkaoppaita jossa ne herkuttelee jossain superihanassa aamiaisbuffapöydässä, namm croisantteja (mun ehdoton herkku), tuoreita hedelmiä valmiiks kuorittuna ja pilkottuna (hehe oon oikeesti niin laiska etten syö hedelmiä koska niitä on ärsyttävää pilkkoo ja kuorii:D) teetä, muroja, munakasta, toasteja nnnnammmmm!!!

Eilen join muutaman..siis 5 siiderii, breezerin ja nrgjuomadrinkin :D Niin ja söin kebabin ranskiksilla FUU! Ois voinu vähän rajottaa koska tänäänkin on armotonta biletysä tiedossa koska kaverilla on juhlat.

En oikeen vieläkään oo päättäny et miten alan laihduttaan… Oon vähän tarkkaillut syömisiäni etten syö mitään paskaa (paitsi eilen)   VHH kyll kiinnostais, sit ketoosidieetti (joka muuten toimii ihan perkeleen hyvin!!) vai Nutrilett….ääää??? Klauber-suolakin odottelee edelleen kaapissa!

Kävin äsken koiran kaa lenkillä ja kierrettiin urheilukenttää 10 kertaa ympäri. On paljon kivempaa päästää koira irti ja ite kävellä siinä vierellä kun toinen saa juosta ja remuta niin paljon kun huvittaa. Kohta mun pitää lähtee polkeen vielä kauppaanki koska Pupu on töissä. Hehe kauppaan eli Alkoon! Mitähän mä tänään juon, pitäsköhän vaan tyytyy viinaan jollain light-limsalla. En kyll haluis vetää kauheita koomia vaikka onkin ihan virkistävää nollata paskan duuniviikon jälkeen!

                                   weheartit